Reviews van deze auteur

Test

Review over Esteon

test test test

reacties:

Review: woningen zijn helemaal niet beschikbaar

Let op: het gaat hier niet om een echte review van een consument. Helaas is Esteon slachtoffer van een langdurige laster aanval. Er is al reeds aangifte gedaan en wij hebben in de gaten wie hier achter zit. Tevens weet de plaatser duidelijk niet hoe onze dienst werkt. Meer informatie over de langdurige lasteraanval kun je o.a. hier vinden: https://nos.nl/artikel/2274839-ondernemers-worstelen-met-valse-recensies-de-schade-loopt-in-de-tonnen.html.

Esteon Support

Review: weinig toegevoegde waarde

Let op: het gaat hier niet om een echte review van een consument. Helaas is Esteon slachtoffer van een langdurige laster aanval. Er is al reeds aangifte gedaan en wij hebben in de gaten wie hier achter zit. Tevens weet de plaatser duidelijk niet hoe onze dienst werkt. Meer informatie over de langdurige lasteraanval kun je o.a. hier vinden: https://nos.nl/artikel/2274839-ondernemers-worstelen-met-valse-recensies-de-schade-loopt-in-de-tonnen.html.

Esteon Support

Review: Treated like trash

Dear mr Rayen Maduro

After studying your case, we refunded the total amount you deposited and the reason for this is as follows. First of all, it is not stated anywhere on the website that you will be called back on the same day. We regret the fact that this was your impression, but as a company, it is not within our powers to achieve this.

We have made inquiries with several persons within our support department. We do not recognise ourselves in the image you portrayed of us. The people we spoke to informed us that the conversation was a highly unpleasant one and we were not the ones to break off the conversation by hanging up the phone. We have also received your voicemail message, the contents of which were not very pleasant either.

We obviously started an extensive investigation into what has transpired, particularly in order for us to improve our services. However, in view of the events as described above we have come to the decision to refund the full amount you deposited and terminate the account. Regretfully, we will not be able to be of service to you any further.

Be that as it may, we would like to wish you a lot of success,

Esteon Support

Review: tot nu toe niet tevreden

Hi Thomas,

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Zoals je al had beschreven vinden wij het inderdaad heel erg jammer dat je dit niet direct hebt gemeld bij onze support afdeling. Naast het feit dat wij 100% zeker weten dat wij jou verder kunnen helpen willen wij graag ook een onderzoek starten naar hetgeen jij meldt in jouw zoekstad. Wij hopen dat je de komende dagen alsnog een melding doet zodat wij actie kunnen ondernemen. Dit kan naar [email protected] of 085-8883818. Je helpt er daarnaast ook andere woningzoekenden mee.

Wij zijn in de meeste gevallen afhankelijk van de verhuurder en of er aangegeven wordt of de woonruimte nog beschikbaar is. Wij doen er dagelijks alles aan om het aanbod zo up-to-date mogelijk te houden en maken gebruik van meerdere checks. Wij zijn vanzelfsprekend verrast door je melding en willen heel graag uitzoeken waar dit aan kan liggen.

Graag horen wij alsnog van je via de support zodat wij naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Groetjes,

Esteon Support

Review: Nep en onrealistisch

Hi Coenen,

Bedankt voor je bericht. De support heeft (nog) geen soortelijke klacht binnen gekregen wat kan betekenen0 dat je dit nog niet hebt gemeld bij onze support afdeling. Wij raden dit wel aan en willen dit heel graag met je oplossen maar kunnen dat alleen als je dit meld bij ons ([email protected] of 085-8883818). Zou je contact met ons op willen nemen? Dan gaan we direct kijken naar een oplossing en uitzoeken wat er mis gaat.

Om terug te komen op de zwakke punten. Maak je geen zorgen, er zitten echte mensen achter en het aanbod is niet nep. Er kan iets mis gaan in de matching en dat willen we graag uitzoeken voor je.

Groetjes,

Esteon Support

Review: Nep reviews

Hi Nancy,

Bedankt voor je bericht. Laten we voorop stellen dat wij vanuit Esteon geen positieve of negatieve berichten plaatsen. Uiteraard gaan we het wel voor je onderzoeken. Mocht je onze bevindingen willen ontvangen stuur dan een mailtje naar [email protected].

Groetjes,

Esteon Support

Review: Handig

Hi Rob,

Bedankt voor je feedback! Waarschijnlijk heb je ingevuld dat je ook seniorenwoningen wilt ontvangen in je zoekopdracht. Dit kun je gemakkelijk uitzetten. Wij helpen je heel graag via [email protected]!

Groetjes,

Esteon Support

Review: matig

Hi Marr,

Bedankt voor je bericht. Heb je dit bij onze support gemeld? Wij kijken heel graag even verder naar je probleem en komen graag met een oplossing. Je kunt dit melden via [email protected] of even bellen naar 085-8883818.

Groetjes,

Esteon Support

Review: Jammer

Hi Amarins,

Bedankt voor je feedback!

Zoals wij op de website beschrijven zoeken wij voor jou. De zoekdienst is de service waarvoor je €9,95 per maand betaalt. Daarbij krijg je een 100% matchgarantie, kun je onbeperkt reageren en ontvang je exclusief aanbod. Wij leggen je tevens graag uit wat onze medewerkers dagelijks allemaal doen voor het bedrag.

Daarnaast geef je aan dat wij dit last minute pas aangeven. Dit begrijpen wij niet helemaal want al vanaf het begin geven wij aan dat je onbeperkt kunt reageren met een betaald account. Natuurlijk nemen wij je feedback mee en gaan nogmaals bekijken of alles duidelijk staat beschreven.

Alvast een fijn weekend!

Esteon Support
[email protected]

Review: Waardeloze woningsite!

Hi Nikki,

Bedankt voor je bericht. Het kan natuurlijk gebeuren dat er geen woningen vrijkomen in jouw zoekstad die voldoet aan je woonwensen. Esteon kan dan helaas geen matches maken en/of sturen.. Wij doen er natuurlijk dagelijks alles aan om jou toch woningen te kunnen sturen echter bouwen we niets bij. Dat je een afwijkend advies hebt ontvangen kan liggen aan veranderingen op de woningmarkt. Wij kijken naar de gegevens van de afgelopen 6 maanden.

We gaan dit natuurlijk oplossen. Wat we wel jammer vinden is dat je jezelf niet direct hebt gemeld bij onze support. Je had kunnen bellen/mailen maar er is bij ons niets bekend onder de naam Nikki. Hieronder nogmaals onze contactgegevens: [email protected] / 085-8883818. Graag horen we van je.

Met vriendelijke groet,

Esteon Support

Review: Geldklopperij

Hi Ben,

Wat jammer dat je zo over onze dienst denkt!

In het geval je géén woningmatches ontvangt van ons dan is het verstandig om daar melding bij support van te maken. Wij geven namelijk een matchgarantie dus dat moet het probleem niet zijn. Onder de naam ‘Ben’ is overigens niets bekend bij onze supportafdeling. Wij helpen je graag verder.

Je kunt bij ons kiezen tussen een gratis en betaald account. Ons betaalde account is €10 per maand bij 90 dagen en daarmee de goedkoopste van Nederland. Voor dit bedrag controleren wij handmatig iedere potentiële match die aangemeld wordt bij ons platform, bellen wij jouw bezichtigingsverzoeken na, staat er dagelijks iemand voor je klaar bij support (telefonisch en per mail) en maak je dagelijks gebruik van het grootste netwerk van woningen binnen jouw zoekstad. En ja, dit netwerk breiden wij dagelijks uit en controleren en onderhouden wij. Mocht je geen €10 per maand voor 90 dagen willen betalen dan is er altijd nog de gratis optie.

Mocht je jouw probleem willen oplossen dan staan wij voor je klaar via [email protected] of 085-8883818.

Groetjes,

Esteon Support

Review: Al verhuurd

Hi Lissanne,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Uit ons systeem kan ik zien dat je geen contact met ons hebt opgenomen om dit te melden. Dit is wel handig om te doen. Alleen op deze manier kunnen wij kijken wat er mis gaat en direct actie ondernemen. Let er op dat wij afhankelijk zijn wat verhuurders ons melden. Wij doen er alles aan om een zo up-to-date aanbod aan te bieden echter kan het zijn dat woningen reeds verhuurd zijn. Wij willen graag kijken naar een oplossing.

Groetjes,

Esteon Support

Review: waardeloos en voor rijke mensen

Hi Mimi,

Heb je al contact met ons opgenomen? Er is namelijk nog niets bekend qua klacht onder Mimi. Je kunt een mail sturen naar [email protected] of bellen naar 085-8883818. We helpen je graag verder.

Groetjes,

Esteon Support

Review: Buitengewoon slechte service

Hi Coen,

Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met onze service. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Zoals je een tijdje terug hebt vernomen per mail val je gewoon binnen de garantie en ontvang je jouw betaalde geld terug omdat je geen matches hebt ontvangen.

Wij snappen dat het vervelend is wanneer je geen matches ontvangt. Esteon is alleen afhankelijk van de woningmarkt en wat er vrij komt. Wij bouwen helaas niets bij. Zodra er iets vrijkomt wat voldoet aan je woonwensen én waaraan je voldoet aan de eisen van de verhuurder ontvang je direct een bericht. In geen enkel geval sturen wij jou 'toevallig' een berichtje. Dit is ook niet mogelijk via ons systeem.

Wij hopen dat het met de terugbetaling zo is opgelost :)

Fijne dag!

Esteon Support

Review: Buitengewoon slechte service

Hi Jeroen,

Heb je support al proberen te benaderen met dit probleem? Er is namelijk nog niets bekend onder de naam Jeroen en via deze weg kunnen we je lastig helpen.

Alle matches die Esteon verstuurd zijn 24 uur geldig. Esteon stuurt nooit toevallig een match. Dat is niet mogelijk via ons systeem. Uiteraard leggen we de werking van onze dienst graag uit en helpen we je graag verder. Stuur in dat geval even een mailtje naar [email protected].

Groetjes,

Esteon Support

Review: Teleurgesteld

Hi Daisy,

Wat vervelend dat je het zo ervaren hebt. Het formulier moet je inderdaad invullen zodat wij kunnen beoordelen of je voldoet aan de garantie: geen enkele match binnen 90 dagen is geld terug. Je hebt je geld terug ontvangen dus ik hoop dat het zo is opgelost.

Groetjes,

Esteon Support