Kamers, studio's of appartement Groningen - DC Wonen
Wij verhuren zeer diverse woonruimte in Groningen en andere steden. Bekijk hier onze
actuele aanbod van te huren kamers, studio's en appartementen. Schrijf je gratis in!
Ze plaatsen foto's online zonder toestemming, betreden het pand zonder melding. Communicatie is echt belabberd. Als je beld, krijg je een snotjong aan de lijn. Telefonische reacties zijn altijd bij de had en categorie \\\"grote bek\\\", ze hebben van elkaar geen idee wie wat heeft gezegd, gedaan of beloofd. Kort om: een grote puinzooi
Bij DC Wonen doet men werkelijk helemaal niks voor de huurder. Je moet maandelijks je geld overmaken en meer interactie met de verhuurder zal je vrijwel niet hebben.
Het grootste voorbeeld hiervan is de telefooncentrale van DC. Bel je ze op dan kan je op 2 manieren met ze in contact komen. Wanneer je opzoek bent naar een nieuwe woning mag je toets 1 indrukken en krijg je ze te spreken. Heb je een vraag of een probleem met je huidige woning? Toets 2, en krijg vervolgens te horen dat je alleen mag mailen.
De mails die ze wél schrijven (om je te vertellen dat iets niet mag/kan etc.) zijn zo beperkt en gebrekkig geschreven dat je je afvraagt of ze er überhaupt een opleiding hebben gevolgd.
Voor mij nooit meer DC wonen.
Niet mee te communiceren
Leveren 0 service en negeren je emails en belletjes
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
service, communicatie
Een grote puinzooi bij dit bedrijf
Ze plaatsen foto's online zonder toestemming, betreden het pand zonder melding. Communicatie is echt belabberd. Als je beld, krijg je een snotjong aan de lijn. Telefonische reacties zijn altijd bij de had en categorie \\\"grote bek\\\", ze hebben van elkaar geen idee wie wat heeft gezegd, gedaan of beloofd. Kort om: een grote puinzooi
Doen niet wat ze moeten doen
Slechte communicatie en geen gehoor na klachtenmelding
Sterke punten
-
Zeer slechte communicatie
Bij DC Wonen doet men werkelijk helemaal niks voor de huurder. Je moet maandelijks je geld overmaken en meer interactie met de verhuurder zal je vrijwel niet hebben.
Het grootste voorbeeld hiervan is de telefooncentrale van DC. Bel je ze op dan kan je op 2 manieren met ze in contact komen. Wanneer je opzoek bent naar een nieuwe woning mag je toets 1 indrukken en krijg je ze te spreken. Heb je een vraag of een probleem met je huidige woning? Toets 2, en krijg vervolgens te horen dat je alleen mag mailen.
De mails die ze wél schrijven (om je te vertellen dat iets niet mag/kan etc.) zijn zo beperkt en gebrekkig geschreven dat je je afvraagt of ze er überhaupt een opleiding hebben gevolgd.
Voor mij nooit meer DC wonen.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Communicatie, professionaliteit, hulpbereidheid