Nieuwste Reviews

HuurwoningBemiddeling.nl - Schandalige afzetterij

0

Review:
Deze mensen hebben alleen een website. HUIZEN ZEKER NIET. ZE PLUKKEN WONINGEN VAN INTERNET....ZEGGEN ZOGENAAMD TE BEMIDDELEN. HAHA JA MET JOU BANKREKENING.
DAN STAAT ER IN HUN VOORWAARDEN DAT JE BINNEN 2 WEKEN VAN JE ABONNEMENT AF KAN, MAAR ALSNOG FF BETALEN VOOR NIKS DIEN!

DIT BEDRIJF MOET AANGEKLAAGD WORDEN. HET IS EEN SCHANDE!!!

MENSEN LET OP NIET INSCHRIJVEN

Sterke punten:
Helemaal niks. Lucht verkopen ze en trekken je bankrekening leeg

Zwakke punten:
Lees hierboven teveel!!

Diana beveelt HuurwoningBemiddeling.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Huizenmarkt.nl - huis gevonden

0

Review:
Zeer goed ik heb een huis gevonden hier

Sterke punten:
gevonden mijn nieuwe huis!

Zwakke punten:
niks

jkaczmarek beveelt Huizenmarkt.nl aan bij vrienden/bekenden

Kamernet - Sly service of Kamernet

0

Review:
Hi, all!

I am a student and as all students was having an issue with finding an appropriate house, especially, for the time period, when you are short on money.
Kamernet provided quite descent options, BUT, as soon as you have paid for the subscription - be careful NOT to be caught by their little sly "business" intention: - on their site it's written in the form of JUSTIFYING themselves:

*Note: If you have terminated your account after the automatic renewal, the new subscription period has already started and you still have to pay the costs for the new period, even if you do not want to use it. The costs for the new subscription period are automatically debited from your account.
*It is clearly indicated on the payment page, in the purchase and extension emails, on the 'My Premium Account' page and in the General Terms and Conditions (article 14) that it is a continuous service.

Be careful with this or chose a diligent partner to work with.

Zwakke punten:
Sly business intention to make money out of foreign people

MoyMoy - Klanttevredenheid en communicatie bestaat niet bij

0

Review:
Klanttevredenheid en communicatie staat niet in het woordenboek van MoyMoy. Mensen naar Groningen laten reizen voor een bezichtiging en dan een uur van te voren afzeggen omdat 'de verhuurder de sleutel kwijt is'. In plaats van even af te bellen laten ze dit lekker onpersoonlijk via de mail weten met als enige tegemoetkoming de excuses van de verhuurder. De kosten van trein en bus weigeren ze te vergoeden want het is niet hun probleem. Wat ook frappant is dat de sleutel de volgende ochtend ineens weer terecht is. Dit bedrijf klopt van geen kant.

Lotte Tuinma beveelt MoyMoy NIET aan bij vrienden/bekenden

DC Wonen - Maak nooit gebruik van hun diensten!

0

Review:
DC wonen ken ik via kamernet. Vorig jaar heb ik een gesprek gehad over de telefoon en alles leek goed te zijn. Omdat ik vorig jaar nog geen kamer nodig had, ben ik niet met DC wonen in zee gegaan.
Echter, vorige week heb ik hen een e-mail gestuurd met de vraag of de desbetreffende kamer nog te bezichtigen was. Ja, dat kon nog volgens ene Steven. Hij vroeg mij om maandag langs te komen, maar omdat ik op die dag niet kon, heb ik de woensdag voorgesteld. Steven vroeg daarop of ik om 2 uur kon en ik heb daarop de afspraak bevestigd. Vervolgens was ik die woensdag bij de kamer waar ik moest zijn, ong. 10 minuten van te voren en er was nog niemand. Een bewoner deed open en had me binnengelaten. Ik heb binnen zitten wachten tot er iemand zou komen, maar kwart over 2 was er nog steeds niemand. Daarom ben ik met het kantoor gaan bellen. ik draaide het nummer, maar er werd niet opgenomen. Ik kreeg alleen de alom bekende piepjes. Daarop had ik besloten om nog een kwartier langer te wachten, maar ja hoor, ook om half drie was er nog niemand te bekennen. Daarom ben ik maar weggegaan, maar ondertussen heb ik wel mooi aardig wat geld uitgegeven aan de reiskosten die ik moest maken om er te komen..... Dus mensen, ga niet in zee met dit bedrijf van jan snot!

Sterke punten:
Geen.

Zwakke punten:
Niet komen opdagen.
Niet de telefoon oppakken.
Niet duidelijk aangeven welke kamers wel en welke niet meer beschikbaar zijn.

Lilian beveelt DC Wonen NIET aan bij vrienden/bekenden

Pararius - Grootheidswaanzin

0

Review:
Ik ben met spoed op zoek naar een woonst, maar wat blijkt, er staat maar van 1 makelaar (Vesteda Property Management) meerdere woningen aangeboden. Waarvan de meeste ook nog eens dubbel.

Het vermoeden is, dat er maar een klant woningen aanbied, wat de dochteronderneming (Vesteda Property Management) is van Pararius.

Daarnaast hanteert Vesteda Property Management een asociaal hoge inkomenseis, om een woning te kunnen huren van net boven 750 euro.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Zoekopties zijn erg beperkt, evenals de informatie van de desbetreffende woning.

Jan Hamer beveelt Pararius NIET aan bij vrienden/bekenden

123Wonen - Oppassen: 123wonen en Henk Huis in `t Veld

0

Review:
Hoi,
Ik raad 123wonen.nl niet aan, omdat zij niet mee wilde helpen
Ik huurde een huis (Europastraat 72, 7622KH, Borne) van 1 januari 2017 tot 30 april 2018. De sleutels gaven de eigenaar (Henk Huis in 't Veld uit Borne) persoonlijk op 5 april 2018, hij kwam en controleerde het huis .
Op 6 april ben ik naar Amerika verhuisd, waar ik nu woon.
Het huis werd opnieuw verhuurd van 15 mei tot 26 mei 2018. De huurdatum op de site funda.nl op 26 mei 2018.
29 mei 2018 Ik schreef naar 123wonen over de waarborgsom, ik werd naar de eigenaar gestuurd. Op 31 mei 2018 stuurde Henk Huis me een foto van een beschadigd hek en weigerde de waarborgsom terug te betalen.
Schade aan het hek is nieuw, niet 2 maanden geleden. waaruit ik concludeer dat de eigenaar een fraude is. 123wonen deed niets om me te helpen, ik heb met Sarina en Simone gepraat. Ik vroeg om dit probleem op te lossen. Zij zeiden mee, dat zij niet konden helpen, omdat zij wassen niet aanwezig op 5 april 2018. Henk Huis zei - niet komen en zij zieden niet ons over dit gesprek. Zij zeiden nog, dat Henk Huis betaalt hem, dus zij moeten hem luisteren.
ik heb 900 euros verloren. Grappig

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
1. ze waren niet aanwezig op dat moment dat we het huis verlaten, hoewel dat wel moet;
2. ze vertelden ons niet over het gesprek met de eigenaar en vroegen niet om hun afwezigheid;
3. Ze hebben niet de relaties gecoördineerd tussen ons en de eigenaar;
4. gaf de borg aan de eigernaar zonder te praten, zonder ons zelfs te informeren;
5. een huis te huur zetten vóór het einde van het contract;
6. wilde de situatie niet helpen en begrijpen.

Natalia beveelt 123Wonen NIET aan bij vrienden/bekenden

Kamertje.nl - Oplichtster actief maar kamertje.nl onderneemt gee

0

Review:
Ik heb gemeld dat een oplichtster actief is. Ze antwoorden niet en de bewuste advertentie blijft staan.
Contact is mogelijk via formulier of whatsapp. Echter Whatsapp geeft aan: 2 maanden geleden voor het laatst actief.
Het betalen werkt wel.
Conclusie: wel de lusten, niet de lasten.
Zeer slecht

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Onbereikbaar
Niet kordaat
Antwoorden niet
Doen niets tegen advertentie oplichter

Bart beveelt Kamertje.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Huizenmarkt.nl - goed geholpe

0

Review:
Snel aan een kamer gekomen via deze site na een paar reacties. Erg tevreden

Sterke punten:
alles

Zwakke punten:
niks

Haver beveelt Huizenmarkt.nl aan bij vrienden/bekenden

FlickMyHouse - Top platform

0

Review:
Eindelijk een handig en snel platform, lekker op vakantie in Italië op een terrasje en dan ook nog een woning kunnen uitzoeken. geweldig!

Sterke punten:
Lekker vanuit je luie stoel op vakantie kan je gewoon woningen uitzoeken!

Zwakke punten:
Je moet soms lang wachten op de reactie van de eigenaar/ verhuurder.

Pepijn beveelt FlickMyHouse aan bij vrienden/bekenden